Cijeli ožujak slavimo žene! Dopustite da vas inspiriraju svojim pričama, i prijavite se na panel u organizaciji Kluba poduzetnica Samobor i Centra za mlade Bunker.Panel će se održati 7. ožujka u 18 sati u Bunkeru.
Drago nam je pozvati vas sve na prvu u nizu interaktivnih radionica "Google u Bunkeru".
Radionica će se održati 7. lipnja 2018. godine u 10:00 sati u Centru za mlade - Bunkeru (Ulica Savke Dabčević Kučar 8, Samobor). Sudjelovanje na radionici je besplatno za sve sudionike, a predviđeno trajanje radionice je 3 sata.
Prijaviti se možete na adresu e-pošte: krzuzic@samobor.hr, a prijave se zaprimaju do 6.lipnja ili do popunjenja mjesta.
Ponosni smo što smo ostvarili suradnju s Googlom i Algebrom na interaktivnoj radionici "Google Digitalna garaža" na kojoj ćete imati priliku otkriti tajne iz svijeta online marketinga i steći nove vještine za digitalni svijet.
O projektu
Digitalna garaža Googleova je inicijativa koja se provodi u partnerskoj suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Otvorenim učilištem Algebra.
Cilj je inicijative omogućiti pristup besplatnoj edukaciji o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutačnu i buduću radnu snagu zemlje te pomoći malim i srednjim tvrtkama da ubrzaju svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima. U sklopu inicijative održavaju se besplatne interaktivne radionice diljem Hrvatske koje vode stručnjaci u edukaciji o digitalnim vještinama.
Kako su se radionice do sada održavale isključivo za članice HGK, odlučili smo proširiti suradnju te uključiti neprofitne organizacije, klubove i njihove članove u edukaciju.
Što će te naučiti na radionici Digitalna garaža?
Uvod u digitalni marketing
Saznat će te koje su osnovne razlike između tradicionalnog i digitalnog marketinga, te koje su bitne prednosti digitalnog marketinga.
Web stranica kao temelj digitalnog marketinga
Kako definirati ciljeve web stranica i zašto je to bitno. Koju marketinšku strategiju odabrati za postizanje određenih ciljeva. Kroz primjere iz prakse objasniti ćemo vam pojedine grupe ciljeva i moguće strategije za postizanje ciljeva.
Korisnici web stranice i ciljna skupina
Tko su korisnici naših web stranica i zašto nam je to važno. Na primjeru besplatnog Google alata prikazati ćemo vam jednostavan način definiranja i segmentacije ciljne skupine. Nadalje, naučiti će te što znači personalizirana web stranica te kako izraditi Personu.
Uvod u SEO - optimizacija web stranica
Što znači SEO (optimizacija web stranica) te kako već od sutra počet primjenjivati naučene tehnike.
Google My Business
Google My Business besplatan je i jednostavan alat koji tvrtkama i organizacijama omogućuje upravljanje online prisutnošću na Googleu, uključujući Pretraživanje i Karte.
Uvod u Google AdWords oglašavanje
Kako se kvalitetno oglašavati na internetu pomoću Google AdWords programa uz najveći povrat investicije te kako odabrati najbolju strategiju.
Uvod u Google Analytics
Što sve možemo mjeriti pomoću Google Analytics-a i kao dobivene rezultate iskoristiti za optimizaciju kampanja.
Objavljeno: 07.06.2018.