T T T
Veličina fonta
Disleksija font Veći razmak Označi poveznice
Kontrast Invert Crno/bijelo
Novosti   /   Građani

Kako postupiti kada stigne ovrha?

Tribina Udruge za zaštitu potrošača Grada Samobora na temu ovrha

Kako postupiti kada stigne ovrha?

Zadnja ovogodišnja tribina koju je samoborska Udruga za zaštitu potrošača organizirala u suradnji s Pučkim otvorenim učilištem Samobor, u sklopu Građanskog utorka, bila je posvećena vrlo aktualnoj temi – ovrhama.

Problemi s ovrhama muče više od 300.000 građana Hrvatske, ukupni dugovi prelaze 40 milijardi kuna, država zakonima i pravilnicima pokušava riješiti problem, a trenutno su u saborskoj proceduri i nove izmjene Ovršnog zakona.

O tome kako postupiti kada stigne ovrha govorila je 10. prosinca u POP UP kinu pravnica FINE na njihovom odjelu za ovrhe Sandra Cindrić, koja je sudionike tribine najprije upoznala sa samom terminologijom i značenjem pojedinih izraza i naziva, često teško razumljivima običnom čovjeku. Cindrić je pojasnila i postupke koji prethode ovrsi te korake koje ljudi mogu ili bi trebali poduzeti da problem riješe uz što manje troškova.

Najbolji i najjeftiniji način da se izbjegne ovrha je direktan dogovor o načinu plaćanja duga s onim koji dug od vas potražuje, a kada se ona već dogodi važno je odmah reagirati i potražiti rješenje kod stručnih službi, jer svima je u interesu da se cijeli proces ne odulji.

Predstavnica FINE upoznala je nazočne i o ostalim problemima vezanima uz ovu temu, kao što je otvaranje zaštićenog računa, pravo na prigovor i ostala prava potrošača, što učiniti kada se podmiri iznos ovrhe, s promjenama koje donosi novi zakon, a tijekom izlaganja odgovarala je i na konkretne upite prisutnih građana.

Objavljeno: 11.12.2019.