T T T
Veličina fonta
Disleksija font Veći razmak Označi poveznice
Kontrast Invert Crno/bijelo
Novosti   /   Građani

Obitelj na more, a pas...?

Kampanja udruge Prijatelji životinja i ovog ljeta upozorava na važnost mikročipiranja pasa za širu lokalnu zajednicu

Početkom ljeta počinje i tradicionalna ljetna kampanja udruge Prijatelji životinja pod nazivom „Obitelj na more, a pas na ulicu?!" koja za cilj ima doprijeti do svih neodgovornih skrbnika pasa, koji do sada nisu čipirali psa i za koje postoji realna opasnost da će jednog dana postati trošak za lokalne zajednice.  Kampanja tako nosi i jasnu „financijsku“ poruku o tome da je izbjegavanje mikročipiranja pasa kažnjivo novčanim iznosom i do 6000 kuna, te poziva vlasnike na odgovornost.  

Iako zakonska obaveza postoji još od 2004. godine, u Hrvatskoj i dalje nije mikročipirano gotovo 30 posto pasa. Takva situacija pridonosi povećanju broja napuštenih životinja, osobito u ljetnim mjesecima za vrijeme godišnjih odmora, a osim životinja ispaštaju, kao i obično, odgovorni građani – porezni obveznici čijim se novcima financira zbrinjavanje napuštenih životinja i rad skloništa. Mikročipirani pas je cijepljen, zna se tko je njegov skrbnik i doista nema razloga da se tolerira neodgovornost manjine na teret odgovorne većine i životinja. 
Novi Zakon o zaštiti životinja, koji je upravo u saborskoj proceduri, donosi strože zakonske odredbe u cilju odgovornog postupanja i skrbnika životinja i lokalnih zajednica pa je na gradovima da odredbe primijene i na taj način „popune“ svoje proračune, a na prekršitelje konkretno i učinkovito djeluju. 

Prijatelji životinja, u suradnji s Udrugom gradova, a u sklopu kampanje izradili su informativni letak o obavezama skrbnika pasa prema Zakonu o zaštiti životinja nebi li tako doprijeli do što većeg broja vlasnika pasa. 


Više informacija o kampanji i kako pomoći životinjama možete dobiti putem e-mail adrese prijatelji.zivotinja@inet.hr ili na http://www.prijatelji-zivotinja.hr

Objavljeno: 10.07.2017.