T T T
Veličina fonta
Disleksija font Veći razmak Označi poveznice
Kontrast Invert Crno/bijelo
Odrasli

Pomoćnik u nastavi/pomoćnica u nastavi

Program u tijeku. Predbilježbe u tijeku!

Pomoćnik u nastavi/pomoćnica u nastavi

Termin održavanja

Cijena

€647,98

Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije pomoćnik u nastavi/pomoćnica u nastavi
 

Upiti i informacije na:
pou.obrazovanje@samobor.hr
091 3360 107
091 3360 199
091 3360 113

Vaučer možete zatražiti na linku u nastavku:

https://vauceri.hzz.hr/katalog-vjestina/programi/pomocnik-u-nastavi-pomocnica-u-nastavi-2133/

Vrsta programa: osposobljavanje
Opseg programa: 10 CSVET
Uvjet upisa u skladu sa Zakonom o osobnoj Asistenciji (NN 71/23):
Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2
Iznimno cjelovita kvalifikacija na razini 4.1.

Trajanje programa: 250 sati
Od toga:
Teorijske nastave 90 sati
Praktične nastave 122 sati
Samostalnog učenja 38 sati

Isprava koju polaznik dobiva na kraju programa:
Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje djelomične kvalifikacije pomoćnik unastavi/pomoćnica u nastavi

Sadržaj programa:
1. MODUL: 
Inkluzivno obrazovanje i razvojne osobitosti učenika s teškoćama u razvoju
NASTAVNE CJELINE/TEME:
Utemeljenost inkluzivnog obrazovanja u međunarodnim i nacionalnim dokumentima i osnovni pojmovi u inkluzivnom obrazovanju

a) Strateški okvir i zakonodavni okvir

b) Osnovni pojmovi u inkluzivnom obrazovanju
c) 
Prava učenika s teškoćama
d) Etičke dileme i etička načela

Razumna prilagodba i potpora u nastavi

Osnove razvojnih osobitosti učenika s teškoćama u razvoju

a) Razvojne osobitosti učenika s oštećenjem vida

b) Razvojne osobitosti učenika s oštećenjem jezično-govorno-glasovne komunikacije i specifičnim teškoćama u učenju

c) Razvojne osobitosti učenika s razvojim teškoćama učenja

d) Razvojne osobitosti učenika s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima
e) 
Razvoje osobitosti učenika s intelektualnim teškoćama
f) Razvojne osobitosti učenika s deficitom pažnje/hiperaktivnim poremećajem (ADHD)

g) Razvojne osobitosti učenika s poremećajem u ponašanju

h) Razvojne osobitosti učenika s poremećajem iz spektra autizma.

Vrste učenja

2.MODUL:  Potpora u odgojno-obrazovnom procesu i socijalnom uključivanju
NASTAVNE TEME/SADRŽAJI
Osnovni oblici potpore učeniku s teškoćama u razvoju prema uputi nastavnika

a) Uloga pomoćnika u nastavi/pomoćnice u nastavi i suradnja s učiteljem/nastavnikom/stručnim suradnikom/koordinatorom u cilju unaprjeđenja rada s učenikom s teškoćama u razvoju

b) Potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka i tijekom učenja temeljenog na radu

c) Didaktička pomagala, pomoćna tehnologija i potpomognuta komunikacija

d) Cilj i razine pružanja potpore učeniku s teškoćama

Pravila rada u školskoj ustanovi

Program rada, evidentiranje i dokumentiranje rada pomoćnika u nastavi

Komunikacija

a) Osnovne spoznaje o komunikaciji

b) Priroda i tijek komunikacijskog procesa

c) Vrste i načela uspješne komunikacije
d) 
Utjecaj stavova, uvjerenja i emocija na kodiranje i dekodiranje poruka
e) Prednosti i nedostaci pojedinih komunikacijskih oblika

Oblici potpore u komunikaciji i socijalnoj uključenosti učenika s teškoćama u razvoju (asertivnost, rješavanje problema u odnosima, prihvatljivi oblici ponašanja)

Komunikacija s drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa

Komunikacija s roditeljima/skrbnicima učenika s teškoćama

3. MODUL: Potpora u kretanju i obavljanju fizioloških potreba na siguran način
NASTAVNE TEME/SADRŽAJI
Sigurnost i zdravstvena zaštita učenika

a) Osnove zaštite na radu

b) Osnove zdravstvene zaštite učenika

Neposredna potpora pri obavljanju higijenskih potreba

a) Primjereno i odgovorno pružanje potpore pri obavljanju higijenskih potreba

Poštivanje dostojanstva učenika

Neposredna potpora u orijentaciji/kretanju

a) Osnovni oblici potpore u orijentaciji i/ili kretanju

b) Razine i cilj pružanja potpore u kretanju

c) Vrste i primjena pomagala u orijentaciji i/ili kretanju

d) Tehnike i postupci pružanja potpore u orijentaciji i/ili kretanju

Neposredna potpora pri uzimanju hrane i pića

Primjereno i odgovorno pružanje potpore pri uzimanju hrane i pića prema individualnim potrebama učenika

Trajanje edukacije

250 sati

Mjesto održavanja

POU Samobor i online