T T T
Veličina fonta
Disleksija font Veći razmak Označi poveznice
Kontrast Invert Crno/bijelo

Samobor – Veliki Dol (530 m) – Oštrc (752 m)

Vrijeme uspona: 2,5 h
Duljina: 17,4 km

Početna
točka
Završna
Trajanje:
Težina:
3/5

Početna točka uspona je Samoborski muzej odakle šetnica uz potok Gradnu vodi do Krčme Gabreku 1929., a potom lijevo, prateći planinarsku markaciju, u ulicu Taborec, i dalje ulicom Rudarska draga. Iza parkirališta skrećemo desno, a potom lijevo u ulicu Čudomerščak. Ovdje započinje uspon po šumskom putu do naselja Palačnik gdje staza ponovo izlazi na asfaltnu cestu, skreće lijevo kroz naselje a kod posljednje kuće ponovo ulazi desno na šumski put. Prateći markaciju dolazi se do križanja planinarskih puteva gdje lijevo vodi put za vrh Veliki Črnec, a desni put do Planinarskog doma Ivica Sudnik na Velikom Dolu (2 sata od Samobora).

Nakon prolaska planinarskog doma, staza dolazi na križanje planinarskih puteva gdje oba smjera vode na Oštrc za 30 ili 40 minuta. Od Planinarskog doma Željezničar, moguć je i uspon na sam vrh, stazom koja od doma vodi 10 minuta strmo uz brdo. Za povratak možete također izabrati jedan od dva puta.