T T T
Veličina fonta
Disleksija font Veći razmak Označi poveznice
Kontrast Invert Crno/bijelo
Novosti   /   Novosti

Storytelling kao dio poslovanja - predavanje

Koja Vaša priča? Imate li priču ili je tek trebate otkriti? Koji su vaši snovi, vaše ambicije, vaša jedinstvena vizija? Pridružite nam se na putovanju otkrivanja vaše priče i naučite kako je koristiti u poslovanju.

Storytelling kao dio poslovanja - predavanje

Klub poduzetnica Samobor i Bunker organiziraju novu edukaciju u ciklusu pod nazivom BETTER ME-BETTER WORLD, u kojem vam želimo približiti važnost storytellinga u svakodnevnom životu, a koji se može primijeniti na mnoge vrste poslovanja.
Priča, storytelling, brending - moćne riječi koje su nam svima poznate, ali koliko duboko razumijemo njihovo značenje i kako ih možemo koristiti u poslovne svrhe?
Često nas zavara misao da je storytelling samo način na koji prepričavamo priče koristeći naše govorne sposobnosti. No, istina je da njegov potencijal seže mnogo dalje od toga. On posjeduje neograničenu moć koju možemo iskoristiti u svakoj industriji, kroz sve kanale i alate koji su nam danas dostupni.
Storytelling nam može pomoći da se izdvojimo od konkurencije, istaknemo našu autentičnost i otvorimo vrata novim mogućnostima kako bismo se predstavili na tržištu. To je strategija koja koristi moć priče kako bi postigla određenu svrhu u poslovnom kontekstu.

Koja Vaša priča? Imate li priču ili je tek trebate otkriti? Koji su vaši snovi, vaše ambicije, vaša jedinstvena vizija? Pridružite nam se na putovanju otkrivanja vaše priče i naučite kako je koristiti u poslovanju.
Pričajmo priče koje inspiriraju, povezuju i ostavljaju trag. Jer u svijetu gdje svaki brend ima svoju priču, samo najbolje priče ostaju zauvijek urezane u sjećanja.

O predavačici:
Manuela Tunjić storyteller, majstor fotograf i kreativni savjetnik
bavi se storytellingom više od 15 godina. Strast u kreiranju priča oduvijek je bila pristuna i 2009. god. započinje svoj poslovni put storytellinga. Svjesna potrebe za iskustvenim doživljajem u turizmu, kreira kostimiranu turističku turu Gornjogradske coprnice, prvi korak drugačije vizije koju je imala za turizam. Slijede različiti eventi i manifestacije za Turističke zajednice, edukacije storytelling vodiča, kreiranje sadržaja za svjetski digitalni vodič Cultural places, tematskih staza i visitor centra. Storytelling širi i na fotografiju i videa, kako bi promotivni materijali osim prekrasnih slika, ispričali vizualnu priču. Kreiranje kreativnih koncepata za brendove, spotove, nastupe na Dori pa sve do uklapanja storytellinga u nove tehnologije poput VR-a, AR-a i MX-a kojima on daje humanu notu.
Kroz svoj rad koristi storytelling kao moćan alat za stvaranje koncepta koji ne samo da prenose poruke, već bude emocije i pomažu publici da se dublje povežu s pričom.
U svijetu gdje svaka priča nosi svoju vlastitu magiju, njoj strast za storytellingom nije samo posao - već misija da svijet učini bogatijim, ispunjenjima i dublje povezanim kroz moć priče.

Radionica je besplatna uz obaveznu prijavu radi ograničenih mjesta.
na klubpoduzetnica@gmail.com.

Objavljeno: 09.05.2024.