T T T
Veličina fonta
Disleksija font Veći razmak Označi poveznice
Kontrast Invert Crno/bijelo

Peertner / Peer coaching for teachers to create stimulating learning environment for pupils

Peertner / Peer coaching for teachers to create stimulating learning environment for pupils

Gradu Samoboru, kao partneru Zavoda Republike Slovenije za šolstvo odobren je projekt „Peer coaching for teachers to create stimulating learning environment for pupils“ kojim je aplicirao na  Natječaj za Program za cjeloživotno učenje za 2013. godinu; aktivnost Comenius Regio partnerstva, koji je raspisala Agencija za mobilnost i programe EU.

Ukupna financijska vrijednost projekta iznosi 22.655,00 EUR-a od čega sufinanciranje EK-a iznosi 19.491,25 EUR-a, dok razliku podmiruje prijavitelj, Grad Samobor.

Koordinator projekta je Zavod Republike Slovenije za šolstvo, dok su partneri projekta OŠ Martina Krpana, Fužine, Ljubljana i Primera Group d.o.o., a uz Grad Samobor i OŠ Milana Langa te Hrvatsko učiteljsko društvo.

Peer coaching je nova metoda poticanja nastavnika na profesionalni i osobni razvoj, razvijajući njihove interpersonalne i komunikacijske vještine te nastavničke kompetencije, kako bi se pridonijelo odnosu između nastavnika međusobno te njihovom odnosu s učenicima.

U projekt će izravno biti uključeno više od 50 nastavnika iz partnerskih škola, OŠ Milana Langa i OŠ Martina Krpana.

Cilj Comeniusa, kao jednog od potprograma Programa za cjeloživotno učenje promicati je svijest o raznolikosti europskih kultura suradnjom škola i vrtića, poticanje osobnog razvoja sudionika, razvoj i usavršavanje vještina i kompetencija te njegovanje ideje o europskom građanstvu među djecom predškolske dobi te učenicima osnovnih i srednjih škola.

Sudjelovanjem u potprogramu Comenius utječe se na poboljšanje kvalitete školskog obrazovanja, ističe se njegova europska dimenzija, potiču se mobilnost i učenje jezika, kao i veća uključenost u europsko društvo.