T T T
Veličina fonta
Disleksija font Veći razmak Označi poveznice
Kontrast Invert Crno/bijelo
Novosti   /   Novosti

Sastanak predstavnika ekipnih dvoranskih sportova grada Samobora

Zajedničkim i solidarnim dogovorom sve udruge dvoranskih ekipnih sportova grada Samobora ponovo treniraju u dvoranama!

Sastanak predstavnika ekipnih dvoranskih sportova grada Samobora

Temeljem odobrenja i suglasnosti Stožera civilne zaštite Grada Samobora od dana 09. 09. 2020, a kojem se odobrava korištenje sportskih dvorana u vlasništvu Grada Samobora (Sportske dvorane Samobor i Sportske dvorane Rude) za provedbu treninga i natjecanja sportskih udruga Grada Samobora, dana 9.9.2020.g. s početkom u 20,00 sati održan sastanak predstavnika ekipnih dvoranskih sportskih klubova s ciljem solidarnog dogovora i preraspodjele satnice za provedbu treninga svih udruga ekipnih sportova.


Na sastanku je navedena problematika kojom sportskim udrugama dvoranskih sportova nije dozvoljeno održavanje provedbe treninga u školskim dvoranama pa je jedan dio sportskih udruga ekipnih sportova grada Samobora trenutno ostao bez prostora za treniranje.
Odobrenjem Stožera CZ grada Samobora omogućilo se korištenje dvije dvorane u vlasništvu Grada i Ustanove SOS – Sportska dvorana Rude i Sportska dvorana Samobor.

Predloženo je da se sportske udruge zajedno solidarno dogovore oko rasporeda satnice za treninge u prethodno navedenim dvoranama kako bi svi klubovi u ovoj trenutnoj situaciji dobili prostor i termine za nastavak treninga i provedbu natjecanja, a dok se ne poboljša epidemiološka situacija i dok Ministarstvo znanosti i obrazovanja ne donese preporuke kojim bi se dozvolilo korištenje dvorana u vlasništvu škola za potrebe sportkih klubova.

Na sastanku je navedeno, kako se prema izjavama ministra g. Radovana Fuchsa vode intenzivni pregovori s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo i Središnjim državnim uredom za šport kako bi se našao model kojim bi se zadovoljile epidemiološke mjere i kako bi sporske udruge nastavile s „normalnim“ korištenjem školskih dvorana.

Po pitanju korištenja dvorana dogovoreno je sljedeće:

  • u dvoranu ulaze samo sportaši, treneri i druge osobe neophodne za obavljanje aktivnosti (roditelji ne ulaze u dvoranu) uz obaveznu evidenciju dolaska i odlaska svih prisutnih
  • na ulaz u dvoranu biti će postavljene posude za dezinfekciju obuće i ruku koje svaki korisnik mora obaviti
  • kao bi se izbjegao nepotreban ulazak u dvoranu dvorana će se zaključavati, a otključavati 15 minuta prije završetka odnosno početka termina
  • izlaskom korisnika iz dvorane koji su ranije koristili termin novi mogu ući nakon završene dezinfekcije dvorane (ne prije)
  • korisnici, sportaši ulaze i izlaze zajedno s trenerom u objekt radi pridržavanja propisanih mjera
  • svlačionice se koriste za odlaganje stvari, presvlačenje, preobuvanje i tuširanje s time da se maksimalno smanji nepotrebno zadržavanje u objektu
  • treninzi se koncipiraju maksimalno do 1,5 h po ekipi, te završavaju 10 minuta ranije radi čišćenja i dezinfekcije dvorane sljedećim korisnicima
  • prilikom vježbanja na spravama svaki korisnik mora imati vlastiti ručnik kojim se prekriva svaka podloga na kojoj se sjedi, leži ili vježba (strunjače, sprave, klupe, i sve vrste podnih obloga i podova). Preporučuje se korištenje ručnika većih dimenzija
  • zabranjuje se koncipiranje treninga dio u objektu, a dio vani, pa da se ponovno ulazi u objekt
  • ukoliko se održavaju utakmice s gledateljima obavezno pridržavanje mjera HZJZ

Samoborski športski savez je uz pomoć Zajednice športskih udruga i saveza Zagrebačke županije osigurao sportskim udrugama donaciju beskontaktnih toplomjera za potrebe rada udruga, a sve u cilju što bolje provjere zdravstvenog stanja i zdravstvene zaštite sportašica i sportaša.

Isto tako, Ustanova SOS radi na pripremi nabave strojeva za dezinfekciju dvoranskih prostorija, a sve u svrhu što bolje provedbe dezinfekcije dvorana i popratnih prostorija.

Dogovoreno je da će se na ulazima u objekte na oglasnim panoima objaviti  Preporuke za treninge i sportsko-rekreativne aktivnosti u zatvorenim sportskim objektima, preporuke za Čišćenje i dezinfekcije prostora koje je objavio HZJZ kako bi svi članovi udruga bili upoznati s istim.

Od strane Ustanove Sportski objekti Samobor osigurano je dovoljno dezinfekcijskih sredstava sukladno preporuci (dovoljno sredstva za dezinficiranje po m2). Također, definiran je i  način čišćenja dvorane i prostora svlačionica između provedbe treninga dvije udruge, kao i protokol prolaska sportaša unutar prostora Sportskih dvorana, a sve u svrhu što kvalitetnije provedbe preporuka i mjera za zaštitu svih sportašica i sportaša. Sve udruge dobit će deklaracijski list vezano na dezinfekcijska sredstava koja koristi Ustanova SOS za dezinfekciju prostora dvorane kao i  rješenje Ministarstva zdravstva.

Sportski klubovi su se u vrlo kratkom vremenu, kvalitetno, solidarno i na zadovoljstvo sviju dogovorili podjelu termina za treninge i natjecanja i na kraju svi su istaknuli da se nadaju da će se brzo stvoriti uvjeti za korištenje objekata bez navedenih preporuka i ograničenja, kako bi se sve vratilo normalnom treniranju i natjecanju.

Predstavnici Ustanove SOS i Samoborskog športskog saveza dodatno su naglasili važnost pridržavanja svih preporuka i mjera koje se moraju provoditi tijekom treninga i utakmica,  kako bi svima bilo lakše funkcionirati i raditi i kako bi se smanjila mogućnost obolijevanja na najmanju moguću mjeru.
 

Objavljeno: 10.09.2020.